Әлеуметтік педагогтың міндеттері » Г.Титов атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"Г.Титов атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72836)3-09-28
Есепші бөлімі:
+7(72836)3-24-07
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

Әлеуметтік педагогтың міндеттері

                                Титов атындағы орта мектебі МДШО КММ

Әлеуметтік педагогтың лауазымдық міндеттері:

· Әлеуметтік педагогтің қызметі: Адам өміріндегі ең игі істердің бірі- мұқтаж жандарға қамқорлық жасау, тәрбиелеу, оқыту, дамыту және әлеуметтік қорғау.

· Лауазымдық міндеттері: Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің ерекшеліктерін және олардың микро орталығын, өмір сүру жағдайын зерделейді, мүдделілігі мен қажеттілігін, даудамайлық жағдайларды, тәртібіндегі ауытқуларды анықтайды, уақытында әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді.

· Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістерін, түрлерін, міндеттерін анықтайды, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу тәсілдерін, балалардың, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке құқықтары мен еркіндіктерін іске асыруда әлеуметтік көмек және әлеуметтік қорғау бойынша шаралар қабылдайды. . Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, әдістерін, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу жолдарын, анықтайды. Тұлғаның қоғамдағы өмірге бейімделуін қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарымен тұрғылықты мекен-жайы бойынша білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім алуы, тәрбиеленуі, дамуы және әлеуметтік қорғалуы бойынша іс-шаралар кешенін жүзеге асырады. Жетім балалармен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды жұмыстарын үйлестіреді. Мұғалімдермен, ата-аналармен басқа заңды өкілдермен өзара қарым-қатынас жасайды.

· Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және есепке алу жұмыстарын жүргізеді.Жалпы ережелер:Әлеуметтік педагог қызметі балалардың дамуы мен оны қорғауды қамтамасыз ету заңына негізделген. Әлеуметтік педагог сонымен қатар өз қызметінде Қазақстан Республикасы «Білім туралы» заңын, БҰҰ «Балалардың құқықтары туралы Конвенция», ҚР «Неке және отбасы туралы заңы», басқа да нормативтік актілер мен құжаттарды, осы ережені басшылыққа алады.

· Әлеуметтік педагог қызметіне тағайындау және қызметтен босату бекітілген талаптарға сай жүзеге асырылады.

· Әлеуметтік педагог мектеп директорына тікелей бағынады, мектеп Жарғысын, аталмыш нұсқаулықты, басқа да нормативтік-құқықтық құжаттарды басшылыққа ала отырып өз қызметін жүзеге асырады.Әлеуметтік педагогтің функциялары:

· Мектепте әлеуметтік педагогтың жұмысы өте ауқымды. Оның клиенттері оқушылар, ата-аналар және мұғалімдер болады. Өз мақсатында мынадай функцияларды атқарады.Аналитикалық диагностикалық:

· Жасөспірімдер мен баланың девиантты мінез-құлқының себептерін қарастырады, сәтсіз отбасылардың әлеуметтік себебін анықтайды.

Әлеуметтік педагогтің кәсіптілігі:

· Әлеуметтік педагогтің кәсібилік сапасы жоғары болуы тиіс. Ол әлеуметтік педагогтің жеке қасиеттеріне, өзге адамдармен араласуына, оларды түсінуіне, өзара байланысуына, адамдарға сенімділік білдіруіне де байланысты болады.Әлеуметтік педагог мынадай қасиеттерге ие болуы тиіс:

-табиғилық - айналадағылармен өзара қарым-қатынастағы процесте өзі-өзіне қабілетті;

· - мейірімділік – мейрімді, әрқашан да адамдарға және айналасындағыларға

мейрімділікпен қарап, оларға қол ұшын беруге даяр болу;

· - ақ жарқын – өз ойы мен сезімін ашық айтып, оны әңгімелесушіге дұрыс жеткізе білу;

· - кішіпейіл – жұмсақ, сыпайы түрде өзге адамдармен қарым-қарынаста болу;

· - нақтылық – қойылған сұраққа оң жауап беру, өз ойын толық жеткізу.

Құқықтары:

· Әлеуметтік педагогтың келесі құқықтары бар:

· Баланың педагогикалық және медициналық құжаттарын пайдалануға;

· Сабақтарға қатысып отыруға;

· Қажетті кезде тиісті органдарға ата-ана құқығынан айыру мәселесін ұсынуға, балалар мүддесін сотта қарауға;

· 1. Кәсіби ары мен адамгершілігін қорғауға;

· 2. Арыздармен және өз жұмысына баға беретін басқа да құжаттармен танысуға, олар бойынша түсініктеме беруге;

· 3. Оқыту мен тәрбиелеу әдістемесін, оқу құралдары мен материалдарды, оқулықтарды, білім алушылардың білімдерін бағалау әдістемесін еркін таңдауға және қолдануға;

· 4. Біліктілігін арттыруға;

· 5. Сәйкес біліктілік санатына ерікті негізде аттестатталуға және аттестаттаудан өту табысты болған жағдайда оны алуға;

Лауазымдық нұсқаулықпен танысты:

Әлеуметтік педагог:

____________ Ж.Қожахметова

Похожие публикации:

01 сентябрь 2022 жылдық-жоспар 2022-2023ж
28 апрель 2022 Жұмыс жоспары
28 апрель 2022 Жоспар
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив