Ата-аналарға психолог кеңесі - Г.Титов атындағы орта мектеп https://titov-eskeldi.mektebi.kz/ ru Ата-аналарға психолог кеңесі - Г.Титов атындағы орта мектеп DataLife Engine Бірінші сынып ата-аналары үшін жадынама https://titov-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/329-brnsh-synyp-ata-analary-shn-zhadynama.html https://titov-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/329-brnsh-synyp-ata-analary-shn-zhadynama.html
]]>

]]>
admin Tue, 08 Nov 2022 16:00:04 +0600
Ана-аналараға кеңес https://titov-eskeldi.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/326-ana-analaraa-kees.html https://titov-eskeldi.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/326-ana-analaraa-kees.html Құрметті ата-аналар! Балаларыңыздың мінез-құлқына назар аударыңыз, ұялы телефоның тексеріп тұрыңыз.   Ата-аналар үнемі өз балаларымен байланыста болып, оның көңіл-күйін бақылап отыру керек. Мінезіңде ауытқу байқалған жағдайда баламен сөйлесу, әңгімелесу қажет болса психологке немесе психотерапевтке жүгінген абзал. Интернетте де шынайы өмірде сияқты «жақсы», «жаман» адамдар кездесетіні туралы түсіндіріңіз. Егер бала басқа интернет пайдаланушы тарапынан теріс қылық, сөздерге, зорлыққа тап болса, ол туралы ата-анаға хабарлауы керек. Балаға өзі туралы жеке мәліметтерді (мекен-жай, телефон, оқу орны) әлеуметтік желілерге және басқа ашық көздерге салуға болмайды,  ол қауіпті екенің түсіндіріңіздер.  
Үнемі бақылау және балаға деген шексіз сүйіспеншілік, балаларды теріс қылықтардан сақтайды

]]>
Құрметті ата-аналар! Балаларыңыздың мінез-құлқына назар аударыңыз, ұялы телефоның тексеріп тұрыңыз.   Ата-аналар үнемі өз балаларымен байланыста болып, оның көңіл-күйін бақылап отыру керек. Мінезіңде ауытқу байқалған жағдайда баламен сөйлесу, әңгімелесу қажет болса психологке немесе психотерапевтке жүгінген абзал. Интернетте де шынайы өмірде сияқты «жақсы», «жаман» адамдар кездесетіні туралы түсіндіріңіз. Егер бала басқа интернет пайдаланушы тарапынан теріс қылық, сөздерге, зорлыққа тап болса, ол туралы ата-анаға хабарлауы керек. Балаға өзі туралы жеке мәліметтерді (мекен-жай, телефон, оқу орны) әлеуметтік желілерге және басқа ашық көздерге салуға болмайды,  ол қауіпті екенің түсіндіріңіздер.  
Үнемі бақылау және балаға деген шексіз сүйіспеншілік, балаларды теріс қылықтардан сақтайды

]]>
admin Wed, 02 Nov 2022 15:48:59 +0600
Бірінші сынып ата-аналары үшін жадынама https://titov-eskeldi.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/328-brnsh-synyp-ata-analary-shn-zhadynama.html https://titov-eskeldi.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/328-brnsh-synyp-ata-analary-shn-zhadynama.html
Балаларды оқыту мен тәрбиелеуде тек мектеп арқылы ғана нәтижеге қол жеткізуге болады. Бастауыш сынып мұғалімі – сіздердің сенімді одағыңыз және жанұяларыңыздың досы. Сонымен ақылдасыңыздар, мұғалімнің мәртебесін қолдаңыздар. Мұғалімнің жұмысындағы кемшіліктерді баланың көзінше айтпаңыздар, оны тек мектепте мұғалімнің өзіне айтыңыздар.
Сабақтарға, ата-аналар жиналысына қатысып отыруға тырысыңыздар. Егер жиналысқа қатыса алмамаңыз, оны мұғалімнің өзіне жеке барып айтыңыз немесе бала арқылы қолхат беріп жіберіңіз.
Оқушының оқудағы жетістіктерін жиі біліп отырыңыз және «Бүгін жаңа не білдің?» деп сұрап отыру қажет. «Бүгін қандай баға алдың?» - деп дәстүрлі сұрақ қоя бермеуі керек. Ұл-қызыңызға түскен сәтсіздіктерге ашуланбаңыз, жетістіктеріне қуана біліңіз.
Үй жұмысын орындауды жиі бақылап отырыңыз, орындау барысында дұрыс көмек бере біліңіз. Балаға көмек көрсету, бақылау баланы шаршататын мораль, дәріс түрінде немесе дүрелеу түрінде болмауы керек. Негізгісі баланың оқуға деген ынтасын, қызығушылығын ояту.
Үй жұмысын тексере отыра, баланың өз мысалдарын келтіре білуге, орындалған тапсырманың дұрыстығын дәлелдей білуге бағыттап отыру қажет. «Неге?», «Дәлелде», «Басқаша болуы мүмкін бе?» деген сұрақтарды жиі қою керек.
Сыныпта өткізілген барлық іс-шараларға баланың қатысуына әрекет етіңіз.
Баланың әңгімелерін аяғына дейін тыңдауға тырысыңыз (өзі туралы, достары, мектеп туралы). Өзіңнің уайымыңызбен және балаңыздың қажеттілігімен бөлісіңіз.
Сыныпқа, мектепке міндетті түрде көмек көрсетіңіз.

«Бірінші сынып оқушысы нені білуі керек?»
6 жастағы бірінші сынып оқушысы білуге міндетті:
    Өз үйінің мекенжайы мен телефоны, мектеп мекенжайы мен телефоны, өз аты-жөнін, ата-анасының аты-жөнін, ата-аналарының жұмыс орнын, үйінен – мектепке, мектептен-үйге дейінгі жолды, жол ережесін, көшелерді қиып өту ережелерін, пәтер есігін жабу, ашуды, телефон арқылы телефон шалуды;    Ауа райының өзгеруіне байланысты өзі киінуге, шешінуге, өз киімдері мен аяқ-киімдерін байқап отыруға, дұрыс жуынып, тарана білуге, өзі тамақты ысытып, ұқыпты ішіп, үстел үстін жинап кетуге, тамақ алдында және дәретханадан кейін қол жууды ескертпей-ақ өзі жууға үйрену;    Мұғалімді, ата-ананы тыңғылықты тыңдап, олардың нұсқамаларын өзі орындауға және мұғалімнің, үлкендердің сұрақтарына ұялмай ашық, нақты жауап беруге; көмек қажет жағдайында достарының таныстарынан, басқа таныс емес адамдардан көмек сұрай білуге; өз уақытын жоспарлауға, бөлуге және тапсырманы ескертусіз, көмексіз орындай білуге;    Жақсы дос болу – жаңа мектеп ұжымына баланың ойдағыдай енуінің бір кепілі. Баланы жақсы дос болуға үйрету; басқаларға көмек көрсете білу және қиындықтан алып шыға білуге үйрету; кітап, ойыншықтарымен еркін бөлісе білуге; басқалардың қателігіне ескертулер тыңдай білуге дайындау.«Есте сақтаңыздар!»
Егер:
Баланы жиі сынасақ, жек көруді үйренеді;
Баланы келеке етсек, ол тұйық болып қалады;
Баланы мақтасақ, ол жақсылықты үйренеді;
Баланы қолдасақ, ол өзін бағалай білуге үйренеді;
Баланы кінәлай берсек, ол өзін кінәлаумен өмір сүретін болады;
Баланы шыдамдылықта өсірсек, ол басқаларды түсінетін болады;
Баланы шындыққа үйретсек, ол әділдікке үйренеді;
Қауіпсіздікте өссе, адамдарға сенетін болады;
Бала айғай-шу, ұрыс-керісте өссе, онда ашуқай болады;
Бала достық, түсіністік қарым-қатынаста болса, онда ол бұл әлемде достық пен сүйіспеншілік сезімді табады.
 
Мектеп психологі Алимханова Гульмира Канатовна

]]>

Балаларды оқыту мен тәрбиелеуде тек мектеп арқылы ғана нәтижеге қол жеткізуге болады. Бастауыш сынып мұғалімі – сіздердің сенімді одағыңыз және жанұяларыңыздың досы. Сонымен ақылдасыңыздар, мұғалімнің мәртебесін қолдаңыздар. Мұғалімнің жұмысындағы кемшіліктерді баланың көзінше айтпаңыздар, оны тек мектепте мұғалімнің өзіне айтыңыздар.
Сабақтарға, ата-аналар жиналысына қатысып отыруға тырысыңыздар. Егер жиналысқа қатыса алмамаңыз, оны мұғалімнің өзіне жеке барып айтыңыз немесе бала арқылы қолхат беріп жіберіңіз.
Оқушының оқудағы жетістіктерін жиі біліп отырыңыз және «Бүгін жаңа не білдің?» деп сұрап отыру қажет. «Бүгін қандай баға алдың?» - деп дәстүрлі сұрақ қоя бермеуі керек. Ұл-қызыңызға түскен сәтсіздіктерге ашуланбаңыз, жетістіктеріне қуана біліңіз.
Үй жұмысын орындауды жиі бақылап отырыңыз, орындау барысында дұрыс көмек бере біліңіз. Балаға көмек көрсету, бақылау баланы шаршататын мораль, дәріс түрінде немесе дүрелеу түрінде болмауы керек. Негізгісі баланың оқуға деген ынтасын, қызығушылығын ояту.
Үй жұмысын тексере отыра, баланың өз мысалдарын келтіре білуге, орындалған тапсырманың дұрыстығын дәлелдей білуге бағыттап отыру қажет. «Неге?», «Дәлелде», «Басқаша болуы мүмкін бе?» деген сұрақтарды жиі қою керек.
Сыныпта өткізілген барлық іс-шараларға баланың қатысуына әрекет етіңіз.
Баланың әңгімелерін аяғына дейін тыңдауға тырысыңыз (өзі туралы, достары, мектеп туралы). Өзіңнің уайымыңызбен және балаңыздың қажеттілігімен бөлісіңіз.
Сыныпқа, мектепке міндетті түрде көмек көрсетіңіз.

«Бірінші сынып оқушысы нені білуі керек?»
6 жастағы бірінші сынып оқушысы білуге міндетті:
    Өз үйінің мекенжайы мен телефоны, мектеп мекенжайы мен телефоны, өз аты-жөнін, ата-анасының аты-жөнін, ата-аналарының жұмыс орнын, үйінен – мектепке, мектептен-үйге дейінгі жолды, жол ережесін, көшелерді қиып өту ережелерін, пәтер есігін жабу, ашуды, телефон арқылы телефон шалуды;    Ауа райының өзгеруіне байланысты өзі киінуге, шешінуге, өз киімдері мен аяқ-киімдерін байқап отыруға, дұрыс жуынып, тарана білуге, өзі тамақты ысытып, ұқыпты ішіп, үстел үстін жинап кетуге, тамақ алдында және дәретханадан кейін қол жууды ескертпей-ақ өзі жууға үйрену;    Мұғалімді, ата-ананы тыңғылықты тыңдап, олардың нұсқамаларын өзі орындауға және мұғалімнің, үлкендердің сұрақтарына ұялмай ашық, нақты жауап беруге; көмек қажет жағдайында достарының таныстарынан, басқа таныс емес адамдардан көмек сұрай білуге; өз уақытын жоспарлауға, бөлуге және тапсырманы ескертусіз, көмексіз орындай білуге;    Жақсы дос болу – жаңа мектеп ұжымына баланың ойдағыдай енуінің бір кепілі. Баланы жақсы дос болуға үйрету; басқаларға көмек көрсете білу және қиындықтан алып шыға білуге үйрету; кітап, ойыншықтарымен еркін бөлісе білуге; басқалардың қателігіне ескертулер тыңдай білуге дайындау.«Есте сақтаңыздар!»
Егер:
Баланы жиі сынасақ, жек көруді үйренеді;
Баланы келеке етсек, ол тұйық болып қалады;
Баланы мақтасақ, ол жақсылықты үйренеді;
Баланы қолдасақ, ол өзін бағалай білуге үйренеді;
Баланы кінәлай берсек, ол өзін кінәлаумен өмір сүретін болады;
Баланы шыдамдылықта өсірсек, ол басқаларды түсінетін болады;
Баланы шындыққа үйретсек, ол әділдікке үйренеді;
Қауіпсіздікте өссе, адамдарға сенетін болады;
Бала айғай-шу, ұрыс-керісте өссе, онда ашуқай болады;
Бала достық, түсіністік қарым-қатынаста болса, онда ол бұл әлемде достық пен сүйіспеншілік сезімді табады.
 
Мектеп психологі Алимханова Гульмира Канатовна

]]>
admin Tue, 01 Nov 2022 15:55:40 +0600
Ата-аналарға кеңес https://titov-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/325-ata-analara-kees.html https://titov-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/325-ata-analara-kees.html Переход ребенка из начальной школы в среднюю школу совпадает со 
своеобразным концом детства - стабильным периодом развития ребенка. В 
пятом классе его ждет новая система обучения: классный руководитель и 
учителя-предметники, преподающие новые дисциплины в разных кабинетах, 
каждый со своими требованиями и стилем работы. В этот период дети 
нередко меняются-тревожатся без явных причин, становятся робкими или, 
наоборот, развязными, слишком суетятся. Как результат - у них снижается 
работоспособность, дети становятся забывчивыми, неорганизованными, 
иногда ухудшается сон, аппетит. Как мы, взрослые, можем помочь нашим 
детям?
1.Основное условие школьного успеха пятиклассника – безусловное 
принятие ребенка, несмотря на неудачи, с которыми он уже столкнулся или 
может столкнуться.
2.Проявляйте интерес к школе, классу, в котором учится Ваш ребенок, к 
каждому прожитому им дню. Больше общайтесь с ним, расспрашивайте о 
его школьных делах.
3. Познакомьтесь с его одноклассниками, помогите организовать общение 
ребят после школы.
4. Не допускайте физических мер воздействия, запугивания, критики в 
адрес ребенка, особенно в присутствии других людей.
5. Исключите такие меры наказание как лишение удовольствий, физическое 
и психическое давление. Не связывайте оценки за успеваемость ребенка 
со своей системой наказаний и поощрений.
6.Учитывайте темперамент своего ребенка. Медлительные и 
малообщительные дети труднее привыкают к новым условиям, быстро 
теряют интерес к ним, если чувствуют со стороны взрослых и 
одноклассников неверие в их силы, сарказм, тем более подвергаются 
насмешкам или жестокости.
7.Поощряйте самоконтроль, самооценку и самодостаточность Вашего 
ребенка. Ваш контроль за его учебной деятельностью должен быть 
тактичным и обоснованным. Помогайте ребенку выполнять домашние 
задания, но не делайте их за него!
8. Регулярно беседуйте с классным руководителем и учителями Вашего 
ребенка о его успеваемости, поведении и взаимоотношениях с другими 
людьми.
9. Обратите внимание на занятия спортом, прогулки, правильное питание, 
витаминизацию. Воспитывайте ответственность ребенка за свое здоровье.
10. Особенные усилия прилагайте для того, чтобы поддерживать 
спокойную и стабильную атмосферу в доме, когда в школьной жизни 
ребенка происходят изменения.
 ВЕРЬТЕ В СВОЕГО РЕБЕНКА! ВАША ВЕРА СПОСОБНА 
ПРЕВРАТИТЬ ВОЗМОЖНОСТЬ В ДЕЙСТВИТЕЛЬНОСТЬ! 
УСПЕХОВ ВАМ

]]>
Переход ребенка из начальной школы в среднюю школу совпадает со 
своеобразным концом детства - стабильным периодом развития ребенка. В 
пятом классе его ждет новая система обучения: классный руководитель и 
учителя-предметники, преподающие новые дисциплины в разных кабинетах, 
каждый со своими требованиями и стилем работы. В этот период дети 
нередко меняются-тревожатся без явных причин, становятся робкими или, 
наоборот, развязными, слишком суетятся. Как результат - у них снижается 
работоспособность, дети становятся забывчивыми, неорганизованными, 
иногда ухудшается сон, аппетит. Как мы, взрослые, можем помочь нашим 
детям?
1.Основное условие школьного успеха пятиклассника – безусловное 
принятие ребенка, несмотря на неудачи, с которыми он уже столкнулся или 
может столкнуться.
2.Проявляйте интерес к школе, классу, в котором учится Ваш ребенок, к 
каждому прожитому им дню. Больше общайтесь с ним, расспрашивайте о 
его школьных делах.
3. Познакомьтесь с его одноклассниками, помогите организовать общение 
ребят после школы.
4. Не допускайте физических мер воздействия, запугивания, критики в 
адрес ребенка, особенно в присутствии других людей.
5. Исключите такие меры наказание как лишение удовольствий, физическое 
и психическое давление. Не связывайте оценки за успеваемость ребенка 
со своей системой наказаний и поощрений.
6.Учитывайте темперамент своего ребенка. Медлительные и 
малообщительные дети труднее привыкают к новым условиям, быстро 
теряют интерес к ним, если чувствуют со стороны взрослых и 
одноклассников неверие в их силы, сарказм, тем более подвергаются 
насмешкам или жестокости.
7.Поощряйте самоконтроль, самооценку и самодостаточность Вашего 
ребенка. Ваш контроль за его учебной деятельностью должен быть 
тактичным и обоснованным. Помогайте ребенку выполнять домашние 
задания, но не делайте их за него!
8. Регулярно беседуйте с классным руководителем и учителями Вашего 
ребенка о его успеваемости, поведении и взаимоотношениях с другими 
людьми.
9. Обратите внимание на занятия спортом, прогулки, правильное питание, 
витаминизацию. Воспитывайте ответственность ребенка за свое здоровье.
10. Особенные усилия прилагайте для того, чтобы поддерживать 
спокойную и стабильную атмосферу в доме, когда в школьной жизни 
ребенка происходят изменения.
 ВЕРЬТЕ В СВОЕГО РЕБЕНКА! ВАША ВЕРА СПОСОБНА 
ПРЕВРАТИТЬ ВОЗМОЖНОСТЬ В ДЕЙСТВИТЕЛЬНОСТЬ! 
УСПЕХОВ ВАМ

]]>
admin Tue, 01 Nov 2022 15:47:18 +0600
«Ата-ананың бала өміріндегі орны мен жауапкершілігі» https://titov-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/324-ata-anany-bala-mrndeg-orny-men-zhauapkershlg.html https://titov-eskeldi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/324-ata-anany-bala-mrndeg-orny-men-zhauapkershlg.html


Мектеп психологі Алимханова Г.К. мектепішілік ата-ана жиналысында,  ата-аналарға «Ата-ананың бала өміріндегі орны мен жауапкершілігі»   тақырыбында баяндама оқыды. Ата-аналарға отбасында баланы тәрбиелеудегі міндеттері мен отбасылық  құндылықтары жайлы айта өтіп, ережелерімен таныстырып ұсынымдар берді. 
Отбасындағы баламен қарым-қатынасты анықтау үшін экспресс диагностика жүргізіп, топтық кеңес берілді. Баяндама соңында ата-аналарға бейнеролик көрсетіліп, кері байланыс орын алды.

]]>



Мектеп психологі Алимханова Г.К. мектепішілік ата-ана жиналысында,  ата-аналарға «Ата-ананың бала өміріндегі орны мен жауапкершілігі»   тақырыбында баяндама оқыды. Ата-аналарға отбасында баланы тәрбиелеудегі міндеттері мен отбасылық  құндылықтары жайлы айта өтіп, ережелерімен таныстырып ұсынымдар берді. 
Отбасындағы баламен қарым-қатынасты анықтау үшін экспресс диагностика жүргізіп, топтық кеңес берілді. Баяндама соңында ата-аналарға бейнеролик көрсетіліп, кері байланыс орын алды.

]]>
admin Tue, 01 Nov 2022 15:43:04 +0600